- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi před třemi lety jsem si na internetu našel mapu kudy obchvat povede a zprávu kde se psalo že obchvat neprochází žádným starým důlním dílem. A hle ono se to začlo na orlíku propadat. Těch vrtů, tuny betonu nalitých do země. Kdyby se ten inženýr kouknul třeba do staré mapy tak by viděl že přesně v místech mimoúrovňové křižovatky stál kaolinový důl. Důl se zavezl, ale v těchto dolech se v zimě těžilo v podzemí. Takže je (bylo) tam asi něco jako důl v Nevřeni http://www.prebral.net/gal/foto/podz/podz19.htm Tolik vyhozených peněz za mraky vrtů a tun betonu jen tak nalitých do země. A křižovatka na Záluží, to mi hlava opravdu nebere, ještě by tam měli udělat pietní plácek na pomníčky.
Teď jsem si to dočetl to jsou idi*oti, prý dolovalo uhlí a ještě před 200 lety, oni totiž nemohou přiznat že to pdělal ten mistr co do tý zprávy napsal že tam neni žádné důlní dílo. Koukněte se všichni sem http://www.geology.cz/aplikace/fotoarchiv/fotoarchiv.php?foto=8877&hornina=043&seznam=1&polozka=18
Prý to nemohly předvídat hmm.
Informace pro autora: V Třemošné žilo k 1.1.2008 celkem 4773 osob. Počet obyvatel je již několik let velmi podobný, přibývají však především rodinné domky, což je potěšitelné. Zdroj oficiální web Města Třemošná.
Tak teď to mohu dopsat. Předtím mi to autoatická cenzura nevzala. Jako Zálužák, když přejíždím novou křižovatku, tak mám docela strach. Hlavně od Třemošné, když směrem od Plzně není skoro nic vidět, musí se najet skoro úplně do křižovatky. Brzy se tam něco stane.
Myslím, že projektant ve spolupráci s Policií si zde za stántní peníze postavili moc "hezký" pomník
Jen autobusy MHD jezdící na Škodovky na Orlík najedou na každém spoji cca jeden km navíc....to je pro město Plzeň několik set tisíc korun ročně navíc ..........
Samotný důvod mimoúrovňové křižovatky od Plzně, když za pár set metrů je průsečná u Záluží je zarážející. I v zahraničí na silnicích první třídy jsou běžně kruhové objezdy, které umožní bezpečné a relativně rychlé kolmé překonání hlavní silnice, sice trochu zpomalí proud aut na té hlavní, ale na úkor výrazného zvýšení bezpečnosti. Podobná křižovatka je u Letkova na II/180, kde je na hlavní stejně snížená rychlost na 50 km/h, což ovšem skoro nikdo nedodržuje a na křižovatce jsou nehody a velmi brzy se tam doplňovaly citybloky a další opatření. Tady to bude to samé.....do roka a do dne nějaký ten křížek. Kdyby od Plzně byla trochu větší okružka, než tam vznikla a stejná byla s křižovatkou na Záluží, myslím, že by stavba byla bezpečnější a především mohla být velmi výrazně levnější (troufám si tvrdit tak 150 - 200 mil.).
Denně jsem kolem této stavby jezdil a denně mě naštvalo zvolené řešení.
To, že Třemošná potřebovala obchvat je jasné, bohužel dopravně-inženýrské řešení stavby je totální kočkopes. Od Plzně je gigantická mimoúrovňová křižovatka, tisíce vykácených stromů, miliony kubíků přemístěné zeminy, tun asfaltových ploch, přeložky VVN pro nic.....a také zbytečně vyhozených peněz. Zrušily se dvě komunikace k Benzině a Orlíku, aby se místo toho postavily dvě jiné o pár metrů vedle, které bez dalších přeložek a kácení lesa neumožní napojení uvažovéného jižního obchvatu (přeložky II/180) od Zruče.
Cesta je tam úplná nádhera než přes věčeně ucpanou Třemošnou a ještě třeba za kamionem. Cesta se zkrátila o 5 až 7 minut a až to bude napojený u Diany ubude další minutka