- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že do víkendu nezaprší, dal bych si ten horní úsek z Borové Lady nebo Polky do Lenory. Dole s tou registrací je to stejně o ničem, pod těch 61 cm tam ani nemá cenu jezdit, to je málo, tyhle místa se jezděj nejlíp, když je zima, prší, je dost vody a buřťáci na plovoucích nálevnách jsou zalezlí.
počty motoristů, a to hodně drasticky. Tím by se Šumavě ulevilo nejvíc.
jsem jezdil od r. 1972 asi 30 let, pak se z toho stal takový kšeft, že už nikdy! Ovšem co může být šetrnějšího než loď na vodě? Stopa nezůstane a těch pár míst, kde se dá vylézt na břeh by nemusel být problém ochránit. Kdysi jsem s rodiči stanoval u chlumského mostu na okraji Mrtvého luhu, přes most jsme jezdili autem! Dnes jsou tam jen pilíře... A to bylo za totáče a přesto to nebyl problém!! Nevím, pro koho se to vlastně chrání? Když se tam pouští čím dál méně lidí, tak to bude ochrana přírody pro přírodu? OK, když bez lidí, tak také bez kácení lesů a bez techniky a ničení porostů? FUUUUJ!!!!!!! NESOUHLAS!!!!!!!!!!!
dokud se jezdilo na laminatkach, tak si nikdo nedovolil preryvat koryto reky dnem lodi, jako si to dovolis ted na plastaku ostatne diky plastakum take ted jezdi na vodu lide, kteri by drive skoncili po par kilometrch z rozflakanou lodi a diky plastakum take prosperuji pujcovny, ktere by s laminatkami zkrachovaly, a diky pujcovnam jezdi vodu masy lid......
Najednu stranu jim vadí splouvání Vltavy, ale na drouho stranu chtějí pustit těžkou techniku do bezzásahových zón. Napadá mě otázka: Opravdu je to ta správná ochrana přírody?
skoncily s nastupem plastovych kanoi, coz umoznilo zridit pujcovny