- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a když se toho naši občané chopí svépomocí tak nedojdou uznání
dekly kanálů, kolejnice, trubky ze značek, větší kabely....
to všechno by mělo být jen na doklad o původu, jinak máš smůlu
Přesně, to by odstavilo 90% současných sběračů. Nejsou natolik gramotní, aby vytvořili alespoň trochu věrohodný falešný doklad.
nééééééééééé,ti nemaj autogéééééééééén.............
a já si myslím,že v tomto případě dělali záslužnou činnost a odklízeli bordel.....................
S autorem článku bych si dovolil nesouhlasit v tom, že trat bude zrušena. Naše občanské sdružení, ale nejen my i obce, vyvíjíme aktivitu pro záchranu trati. Jsme účastníkem správního řízení o zrušení dráhy před Ministerstvem dopravy. Stát v tomto případě evidentně neplní svou roli a nepřistupuje k svému majetku s péčí řádného hospodáře. Jsme přesvědčeni, že trat má nezanedbatelný přepravní i dopravní potenciál.
Do zastaveni provozu do r. 1997 probihala preprava kaolinu z Kaznejova do Lubne u Rakovnika, prave pres tento, dnes jiz temer zruseny usek. Oba obchodujici podniky (Kaolinove zavody Kaznejov a Rako III v Lubne) jsou napojeny na fungujici vlecky. Dnesni stav je ten, ze veskere naklady prepravuji kamiony a to cca 15 aut denne. Silnice II. tridy mezi Kralovicemi a Rakovnikem od te doby silne chatra a bylo nutne do oprav investovat nemale prostredky.