Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zloději vytrhali koleje. Policie je chytla, když se je chystali odvézt

Opuštěná železniční trať z Kralovic do Mladotic na severním Plzeňsku láká zloděje. Policie tam před pár dny přistihla dvojici, která rozřezávala kolejnice a připravovala si je k převozu do sběrny surovin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lolek77

Všude se podporuje ta ekologická likvidace

a když se toho naši občané chopí svépomocí tak nedojdou uznání;-D

0/0
20.3.2011 17:05

horší než komunisti

dokud sběrny mohou klidně vykupovat všechno možný...

dekly kanálů, kolejnice, trubky ze značek, větší kabely....

to všechno by mělo být jen na doklad o původu, jinak máš smůlu

0/0
18.3.2011 14:51

wrah

Re: dokud sběrny mohou klidně vykupovat všechno možný...

Přesně, to by odstavilo 90% současných sběračů. Nejsou natolik gramotní, aby vytvořili alespoň trochu věrohodný falešný doklad.

0/0
18.3.2011 19:22

dhj7

kdože to byl?

Zloději nebo cikání?;-D

0/0
15.3.2011 20:45

Nestřílejte censora,dělá,co může

Re: kdože to byl?

Indiáni.;-D

0/0
19.3.2011 11:40

dhj7

Re: kdože to byl?

Můj příspěvek byl asi pravdivý a tak nebyl smazán;-D

0/0
25.3.2011 19:40

nepremyslej nad lamou

Byli to románi?

0/0
15.3.2011 19:08

sámvelkýmao

Re: Byli to románi?

nééééééééééé,ti nemaj autogéééééééééén.............

0/0
15.3.2011 20:30

sámvelkýmao

no

a já si myslím,že v tomto případě dělali záslužnou činnost a odklízeli bordel.....................

0/0
15.3.2011 18:43

Nikki01

www.klub-pratel-lokalek.cz

S autorem článku bych si dovolil nesouhlasit v tom, že trat bude zrušena. Naše občanské sdružení, ale nejen my i obce, vyvíjíme aktivitu pro záchranu trati. Jsme účastníkem správního řízení o zrušení dráhy před Ministerstvem dopravy. Stát v tomto případě evidentně neplní svou roli a nepřistupuje k svému majetku s péčí řádného hospodáře. Jsme přesvědčeni, že trat má nezanedbatelný přepravní i dopravní potenciál.

Do zastaveni provozu do r. 1997 probihala preprava kaolinu z Kaznejova do Lubne u Rakovnika, prave pres tento, dnes jiz temer zruseny usek. Oba obchodujici podniky (Kaolinove zavody Kaznejov a Rako III v Lubne) jsou napojeny na fungujici vlecky. Dnesni stav je ten, ze veskere naklady prepravuji kamiony a to cca 15 aut denne. Silnice II. tridy mezi Kralovicemi a Rakovnikem od te doby silne chatra a bylo nutne do oprav investovat nemale prostredky.

0/0
15.3.2011 15:38

Kidkid

Re: www.klub-pratel-lokalek.cz

Držím Vám palce, abyste zachránili co nejvíce lokálek a hlavně, aby se přeprava veškerého zboží vrátila na železnici. Pak budeme mít použitelné silnice a také nespotřebujeme tolik pohonných hmot a hlavně čistější ovzduší. A kamionová lobby ať si vozí přes republiku kamiony na vagonech. A také bude méně nehod na silnicích a dálnicích.

0/0
15.3.2011 18:33

sámvelkýmao

Re: www.klub-pratel-lokalek.cz

a pak ještě budou mít prasátka co žrát i o víkendu.......................

0/0
15.3.2011 18:44

sámvelkýmao

Re: www.klub-pratel-lokalek.cz

já bych vám ten váš osobák taky šoup na rolu a chtěl bych vidět,jak by se vám líbilo být v cíli místo za 6 hodin za 6 dní.to by bylo něco pro takový mudrce,jako jste vy...............

0/0
15.3.2011 18:46

chataricek

Re: www.klub-pratel-lokalek.cz

Já bych zakázal kamiony úplně. Vesměs to řídí blbci, co se jinak neuživí, jen to dělá neplechu. Takže - železniční přeprava R^.

0/0
20.3.2011 12:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.