Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Senior zemřel kvůli padesátikoruně, útočníci jdou do vězení na 4 a 5 let

Devatenáctiletý Petr Orth z Chebska půjde na pět let do vězení za loupežné přepadení, které skončilo loni v červenci smrtí 82letého muže. Jeho ještě neplnoletý parťák dostal čtyřletý trest ve věznici pro mladistvé. Rozhodl o tom Krajský soud v Plzni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdenek.j

Už chápu proč,

důchodci chodí nakupovat v sedm ráno. To naši nepřispůsobiví ještě spí.

0/0
12.2.2011 18:03

babacek

Tresty

Nechci rozhodně omlouvat čin který byl spáchán a musel zemřít něčí otec, dědeček apod. Musím se však ptát zdejší tolik pohoršených diskutujících zda by byli stejně kritičtí pokud by se jednalo o jejich potomky? :-/

Jsem si jist, že by naopak trest viděli jako velice přísný a nazývali by to celé ´´ klukovinou´´. ;-(

0/0
11.2.2011 9:34

Hanyz01

Re: Tresty

Vy trpíte velice nebezpečnou nemocí - relativizací naprosto všeho. Jenže abych to vyjádřil jazykem prostým - vražda zůstane vraždou, zlodějna zlodějnou a hajzl hajzlem, ať to bude potomek kohokoliv.

0/0
11.2.2011 9:38

babacek

Re: Tresty

Děkuji za diagnostiku, ani kapacity doposud nezjistili mojí nemoc. To budou mít radost, že to konečně někdo odhalil.;-D ;-D

Jaká je léčba ? ;-)

0/0
11.2.2011 9:47

Hanyz01

Re: Tresty

Na to je léčba jen taková, až se vy nebo někdo z vašich blízkých stanete obětí takového činu (ale to vám fakt nepřeji).

Na druhou stranu, postižení touto nemocí jsou velice úspěšní v různých multikulti organizacích - v OSN, v orgánech EU, nebo na českém Ministerstvu pro menšiny byste se pěkně vyjímal;-D

0/0
11.2.2011 9:50

babacek

Re: Tresty

Já sám se stal obětí přepadení. Jen jsem si dovolil přežít.

Na ministerstvu pro menšiny bych se snad vyjímal pokud by pod něj nespal národní host.

0/0
11.2.2011 9:54

Hanyz01

Re: Tresty

Tak to vás asi přepadli málo...

Tu druhou větu jsem přiznám se vůbec nepochopil.

0/0
11.2.2011 10:08

babacek

Re: Tresty

Tak sleduj vlákno a snad pochopíš.

0/0
11.2.2011 15:10

inkognito79

Re: Tresty

ty dneska zvracíš jeden nesmysl za druhým, zamysli se nad sebou

0/0
11.2.2011 9:45

babacek

Re: Tresty

´´ Zvracím ´´ jen to nač se většina bojí jen pomyslet. Kolik rodin věří, že ten jejich potomek ne? Prostě rodiče vždy budou hájit své děti a cizí budou vinit.

O tom byl ten příspěvek. Kapišto ? :-)

0/0
11.2.2011 9:51

Iwan

Re: Tresty

Babáčku, to co tady plácáš jako něco "mravokárného", je naprosto normální (až na vyjímky) reakce zpřízněných duší (rodičů,sourozenců, příbuzných a pod.). Možná, že pro tebe objev a něco tězko pochopitelného, ale jinak, opakuji, naprosto normální. Nikdy to nebylo a nikdy to nebude jinak!! Proto vznikly nezávislé soudy a proto je takovým problémem krevní msta. Je to řečeno hodně laicky, ale dá se to pochopit. ;-)

0/0
11.2.2011 10:56

babacek

Re: Tresty

Já zde však nezpochybňuji rozhodnutí soudu a nevynáším soud vlastní tak jak se o to mnozí zde snaží. Jen jsem si dovolil na to pohlédnou i z jiné strany než z pohledu pozůstalých.

To se zde asi moc nenosí nejít ve směru ze stádem. :-/

0/0
11.2.2011 15:13

babacek

Poučí se ? :-/

Přitom to byli pohodáři. A jak byli slušní, vždy pěkně pozdravili…

0/0
11.2.2011 9:26

dragon1

Další

výsměch spravedlnosti

0/0
11.2.2011 8:55

zmat

kouli na nohu

a denně 12 hodin v lomu s palicí makat. A to dělat 12 let.

0/0
11.2.2011 8:52

fido7787

žalostně nízký

trest. Nechápu.:-/

0/0
11.2.2011 8:25

foo fighter

Tohle přece není možné!

loupežné přepadení s následkem smrti myslím spadá do paragrafu se sazbou 5-12 let, a pokud dotyčný není mladistvý, a není prvotrestaný (což není) nevím jaké polehčující skutečnosti soudce vzal v úvahu, že mu dal trest na nejnižší možné hranici...?

0/0
11.2.2011 8:07

Hanyz01

Re: Tohle přece není možné!

to je těžké ublížení na zdraví s následkem smrti. Na každý pád, vidím tam důvody pro těch dvanáct let, ne pro pět. (byli dva, vybrali si vědomě člověka, který se prakticky nemohl bránit, zranění svědčí o velké brutalitě útoku, šlo o recidivisty).

0/0
11.2.2011 8:21

John Rambo

Muze mi nekdo vysvetlit,

proc jsou u nas tak nizke tresty za vrazdu?

0/0
11.2.2011 8:05

231

Re: Muze mi nekdo vysvetlit,

Za vraždu je až doživotí, to není zas tak níské.

Proč se na to páte v dizkusi, kde se o vraždu nejedná?

0/0
11.2.2011 8:57

camilin

Re: Muze mi nekdo vysvetlit,

niske-pan bude asi cestinar!;-D

0/0
11.2.2011 17:05

pavelol

Dnes je

mnohem důležitější, zda soudce byl či nebyl soudruh. Ale jak kvalitně pracuje snad nikoho nezajímá. Rozsudek je výsměchem  slušným  lidem.

0/0
11.2.2011 7:28

Hanyz01

Re: Dnes je

Ono to důležité je, protože soudruh soudce nebude v žádném režimu zárukou spravedlnosti. Jinak s Vaším hodnocením rozsudku souhlas.

0/0
11.2.2011 8:23

Hanyz01

5 let za vraždu?

Jsem sám, komu to přijde málo?

Teda pokud omylem nevypadla za pětkou nula, nebo aspoň před pětkou dvojka. No hlavně, že jsme humanisti, aby se pachatelům nic moc nestalo.. jo a oběť?Tak ta je nám u zadku.  

0/0
11.2.2011 7:14

babacek

Re: 5 let za vraždu?

Nešlo o vraždu i když senior zemřel.

0/0
11.2.2011 9:28

Hanyz01

Re: 5 let za vraždu?

Ale šlo o vraždu, o tom žádná. Jen naše právo to klasifikuje jako těžké ublížení na zdraví s následkem smrti. On je totiž často jediný rozdíl v tom (trochu zjednodušuji, ale fakt jen trochu), jeslti se pachatel prokecne a řekne, že ho chtěl zabít, nebo jestli trvá na tom, že těch osm ran palicí byla nešťastná náhoda.

0/0
11.2.2011 9:36

babacek

Re: 5 let za vraždu?

Dokud to však zákon tak definovat bude nelze to hodnotit jinak.

0/0
11.2.2011 9:43

Hanyz01

Re: 5 let za vraždu?

Nelze to tak hodnotit u soudu. To máte pravdu.

0/0
11.2.2011 9:51

babacek

Re: 5 let za vraždu?

A snad je to i dobře.:-/

Jinak by musel být hodnocen jako vražda i čin kdež někdo zemře po facce.

0/0
11.2.2011 9:58

Hanyz01

Re: 5 let za vraždu?

Srovnáváte jablka a hrušky a to ještě dost demagogicky... já sem pro, aby to jako vraždu MOHL soud posoudit, protože i u té facky se musíte ptát - dala facku padesátikilová ženská stopadesátikilovému kulturistovi? Nebo naopak? Nebo stokilový pořez padesátkrát praštil do hlavy tyčí osmdesátiletého pána a pak do něj ještě půl hodiny kopal? To byste se totiž za chvíli nutně dostal k tomu, že chlapík vezme samopal, na václaváku kolem sebe vystřílí zásobník a úspěšně se bude u soudu hájit, že nikoho zabít nechtěl (a těch deset zastřelených bude mít prostě smůlu).

A trvám na tom, že pokud soud vidí smrt a loupež v přímé souvislosti a dá trest prakticky jen za tu loupež (a i na loupež je těch pět let dost málo u recidivy), tak je něco špatně. Primárně měl dát trest za tu smrt, loupež už je jen "prkotina"

0/0
11.2.2011 10:07

babacek

6ádné jablka a hrušky.

Bylo by možno zodpovědět jediný dotaz? Které zranění které mu útočníci způsobili bylo smrtelné nebo ohrožující život?

Pokud jsem dobře četl a poslouchal tak měl zhmožděniny a zlomeniny. Ohledně té facky jsem měl jistě namysli dva chlapy kteří si nafackují v hospodě třeba kvůli sporu ve fotbale. A také je mě docela záhadou, že jsem několikráte viděl ve zprávách ( záběry z průmyslové kamery ) kdy útočník do své oběti kopal a to i když už oběť ležela na zemi a bylo to kvalifikováno jako ,, VÝTRŽNICTVÍ ´´!  A  proto se domnívám, že zde šlo o LP a těžké ublížení na zdraví.

Tam jsou však také dvě varianty: Těžké ublížení na zdraví z nedbalosti a těžké ublížení na zdraví. V tomto případě soud musel přihlédnou k věku pachatelů. Jeden byl mladiství ( … ten, kdo v době spáchání provinění dovršil patnáctý rok a nepřekročil osmnáctý rok svého věku )a druhý blízký věku mladistvého což soud bere jako polehčující okolnost.

0/0
11.2.2011 15:06

yyjy

Kdo to byl ?

Že dostal tak málo ?

0/0
11.2.2011 0:12

forrest010

blijící smajlík

A mladistvého zavřou do luxusní zotavovny  pro 30 mladistvých vrahů v Ostravě-Polance nad Odrou , zrekonstruovanou nákladem 130 000 000 kč z peněz daňových poplatníků .

0/0
10.2.2011 22:51

forrest010

Re: blijící smajlík

Takže luxus dokonce za 142 mil.

http://www.novinky.cz/krimi/223597-detsti-nasilnici-a-vrazi-brzy-skonci-ve-specialnich-detencnich-ustavech.html

0/0
11.2.2011 0:57

sergio

a kolik by dostali.kdyby mu sebrali 500?

0/0
10.2.2011 21:53

jeen

Soudruh soudce

Soudruh soudce by si zasloužil ... (-100 dukátů)  ;-€Rv 

Přeji mu, aby potkal podobného zmetka co nejdříve!

0/0
10.2.2011 21:51

Druhý jezdec apokalypsy

Re: Soudruh soudce

to byla soudružka soudkyně.

0/0
10.2.2011 22:47

Kidkid

Re: Soudruh soudce

Tak by soudružku soudkyni mohli navíc ještě znásilnit.

0/0
11.2.2011 6:25

Edd

Soudruh soudce? Nesmysl!

To uz davno neni soudruh nebo soudruzka, nybrz velectena PANI soudkyne, hlavni opora naseho milovaneho demokratickeho rezimu!

Nejak jste zaspal dobu stary pane...  ;-D

0/0
11.2.2011 7:21

Guarana12

To je na zblití

Rv

0/0
10.2.2011 21:44

acvil

...kdyby se senior jmenoval Natálka, tak dostali doživotí...

RvRv!!!!Rv

0/0
10.2.2011 21:23

Dalšínickvpekle7

připravte si peněženky

Tohle duo , Orth+nepojmenovaný , nás všechny bude v následujících mnoha a mnoha let stát ještě hodně peněz . Sociální dávky pro ně a houfy parchantů co zplodí v přestávkách mezi výkony trestů , náklady na opakované pátrání po nich a jejich vyšetřování a souzení ä následné ubytování a živení v ,,nápravných,, zařízeních ... nebyl by 1 x 9mm Luger nakonec levnější a k jejim budoucím obětím i vstřícnější ?

0/0
10.2.2011 21:17

nicolbolas

proč držet jakéhosi Ortha naživu?

od mládí krade, vraždí, znásilnuje, nic jiného nezná. nikdy nebude pracovat nebo žít smysluplný život. po propuštění napáchá další zlo. jeho mozeg a geny jsou prostě špatné a je lepší je vyřadit? kdo souhlasí?

0/0
10.2.2011 21:05

Septikára má lahodný odér (3)

Re: proč držet jakéhosi Ortha naživu?

Já bych okamžitě takovýto odpad likvidoval. Aspoň jako krmivo pro krysy by mohl být dobrý...

0/0
10.2.2011 21:07

Dalšínickvpekle7

Re: proč držet jakéhosi Ortha naživu?

Viz Výše . Naprostý souhlas .

0/0
10.2.2011 21:19

franp9am

Re: proč držet jakéhosi Ortha naživu?

to je tedy zajimave -- za domnenku, ze nekdo ukradl nekomu 50 korun, bys hned nekoho odsoudil na smrt. Je videt, ze pokud se nekdy zhrouti pravo a povladne luza, obcanska valka bude hned :-(

0/0
11.2.2011 3:04

Kidkid

Re: proč držet jakéhosi Ortha naživu?

Lupičství mu bylo dokázáno a lupiči se nesoudí! Ve středověku to měli jednoduché.

My jsme samá humanita a nakonec to odnášejí nevinní. Vy tady vidíte 50 Kč, ale to, že zabili člověka Vám nějak uniklo. Pokud darebáci jako tito dva neskončí na pořádnou dávku let v pracovním kriminálu tak budeme na jejich věznění jen doplácet. Tak se nedivte, že řada lidí by takovéto výtečníky nejraději viděla bradou vzhůru.

Nepřeji Vám nic zlého, ale co byste Vy tady psal, kdyby se jednalo o Vašeho příbuzného?

Nelíbí se mi i různé nevládní organizace, které se starají, aby se odsouzeným nezkřivil vlas, ale na postižené se ani nepodívají.

0/0
11.2.2011 6:33

Coldstone

Spravedlivý trest

pokud to bylo souzeno z multikulturního hlediska

0/0
10.2.2011 20:52

zeto

Hm...

Směšné tresty. Ale to mne v tomhle Bordelistánu už nemůže překvapit. Divím se, že to nedostali podmíněně.;-€

0/0
10.2.2011 20:30

eskimo

Co je tohle za stát

Co je tohle za špínu 5let ...... Kdyby to byl můj děda tek ty hajzly půjdu zabit třeba na služebnu k policajtům ;-€ asi bych nedostal 5let jak ty tupý hovada ale to by mě bylo asi jedno.

Co to je za soudy !!!! proč ty krypli vůbec policajti chytají ,potom jsou na dětskej tábor a zas dělat bordel ven .

Tohle JE vzažda 1stupně ;-(

0/0
10.2.2011 20:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.