- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dálnice - konkrétně D8 je také samá hluboká jáma, po tom se pomalu nedá jezdit, každý den to několik děr jistí. Proč platíme dálniční známky? V takovém stavu, jako jsou silnice nyní, vlastně byly už v prosinci po troše sněhu, jsme je ještě nezažili. Vlastně proč to opravovat, když se to znovu pokazí?
že v Bavorsku je stejná zima jako tady a tam jsou silnice bez děr. Čím to asi bude :-)
Při nedávném cestování za lyžováním po Rakousku jsem nikde nepotkal rozbité a záplatované cesty (jen na jednom místě byl most se sníženou rycglostí a poškozenými spárami). Jak to dělají, že ani pod Alpami nemají mrazem poničené cesty jako u nás? Že by zima na kapitalistickém západě byla menší než na východě?
A taky jsem nikde na Rakoských cestách, ani na nových dálnicích kolem Vídně, neviděl drahé "plastické" čáry (metr snad za 90,-Kč), které se u nás používají i po dědinách nebo odrazovky zapuštěné do středu cest (prý kus za 900,-Kč). Proč to tam nepoužívají, když to prý nařizuje EU?
Možná ti Rakušáci lépe pracují, když ty cesty staví a nemažou si tolik kapsy jako ty naše různé metrostavy, skanské a odéesky (nejde o stranu) a zbytečně neutrácejí za blbosti.
Což tak se někdy poučit v cizině?
Možná i inspirace pro zvídavé novináře - místo lovení senzací a nesmyslného tlachání...
proč opravit kvalitně na několik let, když si lze podmáznutím uředníka zajistit pravidelný příjem každoroční opravou že
no jasně, proč by to opravovali kvalitně? Jen tak provizorně zaplácnout a maj práci na každý měsíc...
Sněžilo pár dní a už maj pomalu vyčerpaný prachy na zimní údržbu, jako obvykle, hlavně že zasypávaj díry štěrkem. Kdyby koupili pár souprav co zpravují tepelnou cestou a fungují snad až do -20, navíc s polovičními náklady tak by toho zvládli víc, ale jaksi není zájem, tak výrobce co vyrobí vyváží do ciziny
... jak je na tom silnice 602, vedoucí souběžně s D1? Před rokem to bylo něco strašného, díry jak po bombardování. Čekám, že tam to bude rok od roku horší, kvůli čím dál víc kamionům a dražšímu mýtnému a jinému výpalnému za zničené tlumiče na "dálnici" číslo jedna.
... které silnici II/602 budou používat jako náhradní trasu
za 600milonu by standa snad tech par der vopravit moh, a pokud priznava ze to nezvlada tak by mel dostat padaka, jako v kazdy nromalni firme kde se neplnej "cisla"
Vřele doporučuji silnici z Kolína na Český Brod. Kilometr za Kolínem končí silnice a začíná tankodrom. Jámy s kolmými stěnami až 15 cm hluboké, o průměru až 60 cm.