Diskuze

Zima dává silnicím tvrdou ránu. Kde není sníh, tam jsou hluboké díry

Posyp a pluhování silnic v Plzeňském kraji si během letošní tuhé zimy vyžádaly o čtvrtinu více peněz než v jiných letech. A už nyní je jisté, že také škody, které zimní počasí na silnicích zanechá, budou výrazně vyšší než v minulosti. Silničáři už začali nejhorší výtluky alespoň provizorně opravovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

artep17

4. 1. 2011 22:26
i dálnice

Dálnice - konkrétně D8 je také samá hluboká jáma, po tom se pomalu nedá jezdit, každý den to několik děr jistí. Proč platíme dálniční známky? V takovém stavu, jako jsou silnice nyní, vlastně byly už v prosinci po troše sněhu, jsme je ještě nezažili. Vlastně proč to opravovat, když se to znovu pokazí?

0 0
možnosti

Jst1951

4. 1. 2011 21:24
Víte co je zajímavé?

že v Bavorsku je stejná zima jako tady a tam jsou silnice bez děr. Čím to asi bude :-)

0 0
možnosti

Jst1951

4. 1. 2011 21:25
Re: Víte co je zajímavé?

jo a ještě ošetřené

0 0
možnosti

Marťan

4. 1. 2011 21:20
Umí to někdo vysvětlit?

Při nedávném cestování za lyžováním po Rakousku jsem nikde nepotkal rozbité a záplatované cesty (jen na jednom místě byl most se sníženou rycglostí a poškozenými spárami). Jak to dělají, že ani pod Alpami nemají mrazem poničené cesty jako u nás? Že by zima na kapitalistickém západě byla menší než na východě?

A taky jsem nikde na Rakoských cestách, ani na nových dálnicích kolem Vídně, neviděl drahé "plastické" čáry (metr snad za 90,-Kč), které se u nás používají i po dědinách nebo odrazovky zapuštěné do středu cest (prý kus za 900,-Kč). Proč to tam nepoužívají, když to prý nařizuje EU?

Možná ti Rakušáci lépe pracují, když ty cesty staví a nemažou si tolik kapsy jako ty naše různé metrostavy, skanské a odéesky (nejde o stranu) a zbytečně neutrácejí za blbosti.

Což tak se někdy poučit v cizině?

Možná i inspirace pro zvídavé novináře - místo lovení senzací a nesmyslného tlachání...

0 0
možnosti

mikookim

4. 1. 2011 20:18
tak

proč opravit kvalitně na několik let, když si lze podmáznutím uředníka zajistit pravidelný příjem každoroční opravou že

0 0
možnosti

labid

4. 1. 2011 21:16
Re: tak

no jasně, proč by to opravovali kvalitně? Jen tak provizorně zaplácnout a maj práci na každý měsíc...

0 0
možnosti

Xladi

4. 1. 2011 19:27
Zajímavé

Sněžilo pár dní a už maj pomalu vyčerpaný prachy na zimní údržbu, jako obvykle, hlavně že zasypávaj díry štěrkem. Kdyby koupili pár souprav co zpravují tepelnou cestou a fungují snad až do -20, navíc s polovičními náklady tak by toho zvládli víc, ale jaksi není zájem, tak výrobce co vyrobí vyváží do ciziny:-/

0 0
možnosti

Mrija225

4. 1. 2011 19:23
Zajímalo by mne...

... jak je na tom silnice 602, vedoucí souběžně s D1? Před rokem to bylo něco strašného, díry jak po bombardování. Čekám, že tam to bude rok od roku horší, kvůli čím dál víc kamionům a dražšímu mýtnému a jinému výpalnému za zničené tlumiče na "dálnici" číslo jedna.

0 0
možnosti

Mrija225

4. 1. 2011 19:25
Re: Zajímalo by mne...

... které silnici II/602 budou používat jako náhradní trasu

0 0
možnosti

nejchytrejsi

4. 1. 2011 19:22
standa liska

za 600milonu by standa snad tech par der vopravit moh, a pokud priznava ze to nezvlada tak by mel dostat padaka, jako v kazdy nromalni firme kde se neplnej "cisla"

0 0
možnosti

ivoš

4. 1. 2011 18:47
Nejen plzeňsko.

Vřele doporučuji silnici z Kolína na Český Brod. Kilometr za Kolínem končí silnice a začíná tankodrom. Jámy s kolmými stěnami až 15 cm hluboké, o průměru až 60 cm.

0 0
možnosti