Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zima dává silnicím tvrdou ránu. Kde není sníh, tam jsou hluboké díry

Posyp a pluhování silnic v Plzeňském kraji si během letošní tuhé zimy vyžádaly o čtvrtinu více peněz než v jiných letech. A už nyní je jisté, že také škody, které zimní počasí na silnicích zanechá, budou výrazně vyšší než v minulosti. Silničáři už začali nejhorší výtluky alespoň provizorně opravovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

artep17

i dálnice

Dálnice - konkrétně D8 je také samá hluboká jáma, po tom se pomalu nedá jezdit, každý den to několik děr jistí. Proč platíme dálniční známky? V takovém stavu, jako jsou silnice nyní, vlastně byly už v prosinci po troše sněhu, jsme je ještě nezažili. Vlastně proč to opravovat, když se to znovu pokazí?

0/0
4.1.2011 22:26

Jst1951

Víte co je zajímavé?

že v Bavorsku je stejná zima jako tady a tam jsou silnice bez děr. Čím to asi bude :-)

0/0
4.1.2011 21:24

Jst1951

Re: Víte co je zajímavé?

jo a ještě ošetřené

0/0
4.1.2011 21:25

agathodaimon

Re: Víte co je zajímavé?

To bych 100% netrvrdil. Ted je mezi Chamem a Furth im Waldem je snížena rychlost na 70 km/h, kvůli poškozené silnici. Díry jsou i na dálnici A6 za Rozvadovem. ;-(

0/0
4.1.2011 21:32

Marťan

Umí to někdo vysvětlit?

Při nedávném cestování za lyžováním po Rakousku jsem nikde nepotkal rozbité a záplatované cesty (jen na jednom místě byl most se sníženou rycglostí a poškozenými spárami). Jak to dělají, že ani pod Alpami nemají mrazem poničené cesty jako u nás? Že by zima na kapitalistickém západě byla menší než na východě?

A taky jsem nikde na Rakoských cestách, ani na nových dálnicích kolem Vídně, neviděl drahé "plastické" čáry (metr snad za 90,-Kč), které se u nás používají i po dědinách nebo odrazovky zapuštěné do středu cest (prý kus za 900,-Kč). Proč to tam nepoužívají, když to prý nařizuje EU?

Možná ti Rakušáci lépe pracují, když ty cesty staví a nemažou si tolik kapsy jako ty naše různé metrostavy, skanské a odéesky (nejde o stranu) a zbytečně neutrácejí za blbosti.

Což tak se někdy poučit v cizině?

Možná i inspirace pro zvídavé novináře - místo lovení senzací a nesmyslného tlachání...

0/0
4.1.2011 21:20

mikookim

tak

proč opravit kvalitně na několik let, když si lze podmáznutím uředníka zajistit pravidelný příjem každoroční opravou že

0/0
4.1.2011 20:18

labid

Re: tak

no jasně, proč by to opravovali kvalitně? Jen tak provizorně zaplácnout a maj práci na každý měsíc...

0/0
4.1.2011 21:16

Xladi

Zajímavé

Sněžilo pár dní a už maj pomalu vyčerpaný prachy na zimní údržbu, jako obvykle, hlavně že zasypávaj díry štěrkem. Kdyby koupili pár souprav co zpravují tepelnou cestou a fungují snad až do -20, navíc s polovičními náklady tak by toho zvládli víc, ale jaksi není zájem, tak výrobce co vyrobí vyváží do ciziny:-/

0/0
4.1.2011 19:27

Mrija225

Zajímalo by mne...

... jak je na tom silnice 602, vedoucí souběžně s D1? Před rokem to bylo něco strašného, díry jak po bombardování. Čekám, že tam to bude rok od roku horší, kvůli čím dál víc kamionům a dražšímu mýtnému a jinému výpalnému za zničené tlumiče na "dálnici" číslo jedna.

0/0
4.1.2011 19:23

Mrija225

Re: Zajímalo by mne...

... které silnici II/602 budou používat jako náhradní trasu

0/0
4.1.2011 19:25

jawasta

Re: Zajímalo by mne...

Minimálně mezi Pelhřimovem a Jihlavou už loni na podzim probíhaly nějaký opravy a letos by se mělo pokračovat, s ohledem na plánovanou rekonstrukci silnice I/34 v úseku Pelhřimov - Humpolec a odkloněním nákladní dopravy právě na silnici II/602.

0/0
5.1.2011 14:54

nejchytrejsi

standa liska

za 600milonu by standa snad tech par der vopravit moh, a pokud priznava ze to nezvlada tak by mel dostat padaka, jako v kazdy nromalni firme kde se neplnej "cisla"

0/0
4.1.2011 19:22

ivoš

Nejen plzeňsko.

Vřele doporučuji silnici z Kolína na Český Brod. Kilometr za Kolínem končí silnice a začíná tankodrom. Jámy s kolmými stěnami až 15 cm hluboké, o průměru až 60 cm.

0/0
4.1.2011 18:47

Mrija225

Re: Nejen plzeňsko.

Vím, o čem mluvíte. A kamiony to pak po komunikaci v takovém stavu kalí jako by se nechumelilo, až kusy silnice odletují do škarpy

0/0
4.1.2011 19:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.