Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Politici začínají couvat od tramvajové linky na Borská pole

Jeden z nejvýznamnějších projektů na zlepšení veřejné dopravy v Plzni - prodloužení tramvajové trati k areálu univerzity na Borských polích - bude zřejmě odložen na neurčito. Nové vedení plzeňské radnice, kterou ovládá koalice ODS a ČSSD, začalo od záměru couvat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

certik_bertik

ta částka

je vysoká protože je v tom zabudovaný už úplatek. Tj stavba bude stát asi tak 150 mega ale zbytek musí dostat úředníci a všichni okolo, jinak to možné není

0/0
24.12.2010 17:28

Jan.P

Jednoduche jako facka

Jednoduche jako facka. Delnici na bory nejsou povětšinou plzeňáci, takže nevolí. Studenti jak by smet a měští radní přeci vždy chtějí dělat věci pro svoje voliče. Tak to holt je. Jinak o tramvaji na bory se mluví už přes 10 let. I za mě se říkalo, že ke státnicích už pojedeme tramvají. Už je to přes 4 roky.

0/0
16.12.2010 17:24

h_o_n_z_a

Koncepce veřejné dopravy a města vůbec

Myslim,že jsou vidět tato fakta:

- MHD ve městě nemá váhu pro ty co mají vyhrazené parkoviště na našem veřejném prostoru - před radnicí

- MHD řešit zvýšené požadavky bez navýšení placených kilometrů pouze přesouváním spojů z linky na linku

- město nemá funkční KONCEPCI a VIZI a to nejen v dopravě, ale v urbanismu města vůbec

- Radnice nemá vůli hledat úspory např. na platech zaměstnanců a provozu města a bude potřebovat všechny peníze, které se najdou a nevadí na co byly určeny

0/0
16.12.2010 10:41

h_o_n_z_a

Re: Koncepce veřejné dopravy a města vůbec

- že by dodnes "neměli čísla na stole" ?

- nebude tramvaj a z "ušetřených" peněz se opraví třeba stadion a přinese další osobní dopravu do města?

- že rozpočet nemající variantu reagující na možné znížení příjmů městu nám určí jasný směr...a BUDE HŮŘ

chtěl bych se mýlit, ale dlouho nikdo nevidí dál než do dalším zmatlaných voleb a to není KONCEPCE a VIZE!

0/0
16.12.2010 10:41

jawasta

?

Takže tomu mám rozumět tak, že pozemky jsou draze vykoupeny, případně vyměněny za lukrativní činžáky v centru a teď se to celý má hodit za hlavu? To šlo celou dobu jen a pouze o ty směny?

0/0
16.12.2010 7:34

Bruhy

Utopené náklady

A napadlo někoho, že zastavením projektu se utopí miliony? Ty výkupy pozemků určitě stály spoustu peněz a třeba i v protihodnotě směnou za jiné pozemky. Podle mne je tohle přesně obraz koncepční práce. Jestli se jednou rozjede nějaký projekt, tak by mělo být jedno, kdo je u kormidla. Přece veřejný zájem by měl být nadřazený stranickým ideálům. A ti co tu píšete o Borských polích .. ta tramvaj měla vést k univerzitě a de facto novému kampusu. Řešení pro podniky to není. To by se lidi pěkně prošli z univerzity do těchto podniků ;-D

0/0
15.12.2010 18:55

Bruhy

Re: Utopené náklady

OPRAVA .. nekoncepční práce

0/0
15.12.2010 18:56

milanalois

Koho si Plzáci zvolili,

ten jim teď to město řídí.

0/0
15.12.2010 18:35

Norimberk

At to platí firmy

a neplatí se to z daní

0/0
15.12.2010 14:50

Linde CZ

Re: At to platí firmy

Firmy to maji na haku. Predplatne na MHD maji zamestnanci, a celkem logicky ho chteji vyuzit ;-D

0/0
15.12.2010 16:26

traxina

Páni radní,

že ze svého vyhřátého auta při cestě na Borská pole potkáte dva autobusy neznamená, že je doprava dostatečná. Jela jsem jednou jedinkrát od Tesca do města a mačkanici vzdala na první zastávce ve městě. Autobus byl nacpaný po střechu, nebylo se čeho držet a ani jsem si nekoupila lístek, protože jsem se nedostala k té kouzelné krabičce. On by se tam revizor stejně nevešel. U dveří se nesmí stát, takže tam nejsou madla. Lítala jsem tam jak hadr na holi, opravdu důstojná přeprava. Takhle nějak se musí cítit chudinky krávy, když jedou na jatka. Slezte občas mezi nás a projeďte se po těch Borech jinak než prstem po mapě. Rv Rv Rv

0/0
15.12.2010 12:15

Linde CZ

Re: Páni radní,

tak zas na druhou stranu tohle se da vyresit posilenim spoju - dozajista to vyjde levnejc. Ale jestli ty penize na novou linku uz jsou vyhrazene, tak by do toho asi meli jit. Aby to nakonec neskoncilo alternativni investici - opravama chodniku za pul miliardy, nebo tak necim :-)

0/0
15.12.2010 12:33

kosobecny

Re: Páni radní,

Na posílení měli času dost, otázka je proč to neudělali... Pokud jsou peníze tak bych do toho určitě šel, tramvaje jsou stejně ve špicce lepší než bus/trolejbus..

0/0
15.12.2010 13:01

Big Muscle

Re: Páni radní,

To nevím, jestli by pomohlo. Na Bory přijede plná dvouvozová tramvaj každých 3-5 minut. Autobus z Bor k ZČU jede v průměru jednou za 10 minut. Tak jak se to má do těch autobusů vejít? A to jsem zvědavý, jak to bude vypadat v době, až se všechny fakulty přestěhují z města na Borská pole.

A sranda je, že už postavili tramvajový most a teď ani neví, jestli tam tu tramvaj chtěji. No takhle se vyhazujou peníze! :-/

0/0
15.12.2010 13:27

Linde CZ

Ten komentar, ze by ty penize dokazli vyuzit i jinak...

...me docela vydesil. Hlavne at to nekoho nenapadne prozrat... uff...

0/0
15.12.2010 11:47

BimboCZ

Pan Martin Zrzavecký (ČSSD) nemá pravdu!

Pan Martin Zrzavecký (ČSSD) by měl někdy ráno kolem páté vstát a pokusit se dojet MHD na Borská pole spolu s tisíci namačkanými dělníky .Pak by asi změnil názor,pokud ale za tím vším nejsou nějaké'''' jiné zájmy '''' .Je vidět že prostě předvolební sliby se neplní.

0/0
15.12.2010 11:43

LucyH

Re: Pan Martin Zrzavecký (ČSSD) nemá pravdu!

Mám tip! Jeďte ve čtvrtek v 9,15 z Bor na univerzitu, chtěla bych Vás vidět, jaký názor byste měl, když byste se dostal až do třetího možná čtvrtého autobusu.  A tak je to každý den, pokaždé narvaný autobus!

0/0
15.12.2010 13:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.