- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou tedy dopravní experti
Je jasné, že kruháč zvyšuje bezpečnost, ale snižuje propustnost křižovatky. Takže řešit ucpanou křižovatku kruháčem je nesmysl. Pomohl by jen semafor s adaptivním řízením, aby dal šanci řidičům z vedlejší. Fronty na hlavní ovšem zůstanou. Ty odstraní jen zkapacitnění silnice nebo objízdná trasa.
V podstatě souhlasím... a co teprve jestli tam udělají minikruháček :) Možná že velké kruháče smysl mají - víme, že mnozí řidiči se rozjíždí pomaleji a tedy řidič z ruhé silnice má šanci se tam vecpat... Ovšem na tomhle místě si velkej kruháč nedovedu úplně představit
Bohatě by stačilo ve směru od jatek dát zákaz odbočení vlevo k nemocnici
a byl by provoz plynulý
zjevně jsi nepochopil, o jakou jde křižovatku...!!!
Tady v USA se s žádnými kruhovými objezdy nenemáhají (Mississippi). Na křižovatce máte značku STOP All Way ze všech příchozích směrů a auta projíždějí po zastavení křižovatkou v tom pořadí, v jakém ke křižovatce přijela, čili neustále jsou pravidelně odbavována vozidla ze všech směrů. To kruhový objezd v podstatě neřeší - viz např. Kolín - křižovatka silnic č. 38 a 125 (Jaselská - Havlíčkova - U Křižovatky), kde se na směr Kutná Hora dostanete velmi špatně z Jaselské, pokud je ve směru od Oseka (z ulice U Křižovatky) velký provoz. A nepotřebujete ani světla, ani policistu. jenom 4 dopravní značky v ceně s montáží cca 24000.- Kč. V jednoduchosti je síla.