- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby město nebo policie důsledně vážily a pokutovaly kamiony projíždějící Plzní tak, jak slíbily při otevření dálničního obchvatu, nebyl by stav plzeňského průtahu neustále tak tragický a vyžadující soustavné drahé opravy a s tím související uzavírky a omezení. Nepřetížené náklaďáky kvalitně opravenou vozovku neničí. Pikantní na tom je, že vozovka u Plazy je prý ničena náklaďáky vozícími materiál na stavbu přivaděče. Takže nejdřív si silnici přetíženými náklaďáky při svých úsporách rozjezdím a pak ji za peníze daňových poplatníků spravím, že ? Jinak výstavba zastávek před Plazou je opravdu veledílo; nechápu jak taková trivialita může způsobit taková dlouhotrvající omezení !
Pokud tam pracovala firma Berger a její pracovníci byli tak aktivní jako při opravě Slovanské třídy, tak se spíš divte, že tohle netrvalo několik měsíců. Pochybuji, že tahle firma postřehla, že už tady není socialismus.