- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
poradit ty "objízdné trasy"??? To totiž v Plzni neexistuje!
Jezdim tudy denne. To se nemohlo zacit s touto totalni uzavirkou ve smeru od Lochotina uz 28.10.? Město bylo vylidneny. Jinak souhlas s predeslymi prispevky. Pracovni tempo katastrofalni!!! Jeden maka a ctyri tam kolem nej zevlujou!
Co si budeme říkat, dělá se pro město a tak je to vidět na produktivitě práce. To snad mohl za uplynulé měsíce vidět každý plzeňák, který se každý den pohybuje v centru města. I dnes kolem poledne se zde pohybovalo velmi malé množství dělníků. Přitom se stačí podívat na bývalé nákladové nádraží proti pivovaru, kde se staví obchodní centrum Hornbach. Tam to přibývá, ale tam si to platí a hlídá soukromý investor. Kdežto u Plazy je to úředníkovi jedno, ten sedí celý den v kanceláři a dopravní kolaps ho tzv. "netankuje".
Postavit betonovou krabici neni zas az takovy problem a hruba stavba vzdy pribyva, ale u technologickych casti, uprav podkladů atd. uz to tak videt neni.
Zase to dělá Berger. Horší firma snad ani neexistuje, ale v Plzni se jí prostě daří. Před několika lety při rekonstrukci té samé křižovatky (tehdy ještě u výstaviště :-)) vydržel povrch rok. Ano, po roce používání koleje až 15 cm hluboko. Místo toho, aby firma zaplatila tučné penále, město platilo část "opravy opravy". Ne přímo vlastní záruční opravu (to by bylo moc do očí bijící), ale opatření okolo. Dopravní značení, zábrany pro chodce, úpravy objízdných tras, apod. A od té doby Berger získává jednu zakázku za druhou. Zřejmě aby se mu kompenzovala "škoda", když musel po sobě opravovat nekvalitní práci. Pravda, teď už to Berger vychytal. Našel způsob, aby silnice vydržela těsně záruční dobu. A následně může stejné místo opravovat pořád dokola. A podmazaný úředník města mu to trpí a zadává stále nové zakázky.