Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V centru Plzně je od rána dopravní kolaps, MHD má celý den zpoždění

V centru Plzně nastal dnes ráno dopravní kolaps. Způsobila ho částečná uzavírka velké křižovatky u nákupního centra Plaza. Na řadě okolních křižovatek se kvůli tomu tvoří dlouhé kolony, některé linky MHD mají celý den velké zpoždění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mira4

Mohla by soudružka policejní mluvčí

poradit ty "objízdné trasy"??? To totiž v Plzni neexistuje!;-€

0/0
3.11.2010 7:50

onelll

dnes

Dnes je to ještě výživnější.... ;-€;-€;-€

0/0
2.11.2010 8:15

Bruhy

kocourkov

Jezdim tudy denne. To se nemohlo zacit s touto totalni uzavirkou ve smeru od Lochotina uz 28.10.? Město bylo vylidneny. Jinak souhlas s predeslymi prispevky. Pracovni tempo katastrofalni!!! Jeden maka a ctyri tam kolem nej zevlujou!

0/0
1.11.2010 23:07

jasimon

křižovatka PLAZA

Co si budeme říkat, dělá se pro město a tak je to vidět na produktivitě práce. To snad mohl za uplynulé měsíce vidět každý plzeňák, který se každý den pohybuje v centru města. I dnes kolem poledne se zde pohybovalo velmi malé množství dělníků. Přitom se stačí podívat na bývalé nákladové nádraží proti pivovaru, kde se staví obchodní centrum Hornbach. Tam to přibývá, ale tam si to platí a hlídá soukromý investor. Kdežto u Plazy je to úředníkovi jedno, ten sedí celý den v kanceláři a dopravní kolaps ho tzv. "netankuje".

0/0
1.11.2010 17:55

sajlor

Re: křižovatka PLAZA

Postavit betonovou krabici neni zas az takovy problem a hruba stavba vzdy pribyva, ale u technologickych casti, uprav podkladů atd. uz to tak videt neni.

0/0
2.11.2010 9:17

tomas__marny

Berger

Zase to dělá Berger. Horší firma snad ani neexistuje, ale v Plzni se jí prostě daří. Před několika lety při rekonstrukci té samé křižovatky (tehdy ještě u výstaviště :-)) vydržel povrch rok. Ano, po roce používání koleje až 15 cm hluboko. Místo toho, aby firma zaplatila tučné penále, město platilo část "opravy opravy". Ne přímo vlastní záruční opravu (to by bylo moc do očí bijící), ale opatření okolo. Dopravní značení, zábrany pro chodce, úpravy objízdných tras, apod. A od té doby Berger získává jednu zakázku za druhou. Zřejmě aby se mu kompenzovala "škoda", když musel po sobě opravovat nekvalitní práci. Pravda, teď už to Berger vychytal. Našel způsob, aby silnice vydržela těsně záruční dobu. A následně může stejné místo opravovat pořád dokola. A podmazaný úředník města mu to trpí a zadává stále nové zakázky.

0/0
1.11.2010 11:20

Pejsátko

Re: Berger

Tehdá to bylo hodně způsobeno tím, že na ještě nevychladlou balenou hned pustili provoz. Jaké bylo pozadí (vlastní iniciativa nebo tlak investora), nevím.

0/0
1.11.2010 12:58

Kidkid

Re: Berger

Viděl jsem jak firma Berger opravovala Slovanskou a připadal jsem si jako v dobách reálného socialismu. Jeden dělník pracoval a tři na něj koukali. Tak jestli tuhle křižovatku dělá jako Slovanskou, tak to je na co se těšit.

0/0
1.11.2010 14:34

Mira4

Re: Berger

No vždyť jsou za Bergerem přeci soudruzi z bývalého KV KSČ (s. Kolačný např.), tak čemu se divit, že...Rv

0/0
3.11.2010 8:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.