Diskuze
VIDEO: Nejdelší český tunel bude na trati mezi Plzní a Rokycany. Snad za čtyři roky
Děkujeme za pochopení.
čirokéz
Nejdelsi cesky tunel
Po precteni nadpisu clanku me napadlo, jestli to nebude taky nejvetsi cesky tunel.
tarten
4 roky a 50 minut - kecal Bárta, nebo novinář?
"Ministr dopravy Vít Bárta v září v Plzni slíbil, že cesta vlakem z centra Prahy do Plzně bude za čtyři(!) roky trvat jen hodinu a čtvrt, tedy o 50 minut méně než dnes"
V odkazovaném článku z 24. září: "Do tří(!) let se lidé dostanou z centra Plzně do centra Prahy vlakem za 72 minut, Cesta se tak zkrátí zhruba o 50 minut," slíbil Bárta při své páteční návštěvě v Plzni.
Tak si to ujasněte. A ještě pořád se někdo nenaučil počítat. 106-72=34, nebo 50?
tarten
Re: 4 roky a 50 minut - kecal Bárta, nebo novinář?
Mimochodem, v "papírové" mutaci MF Dnes pro Plzeňsko se to už naučili počítat správně...
edafon
Pendolino a CE?
Mám divný pocit, že tyhle soupravy na tehle úsek asi jen tak nepojedou. Pinďulín Bude jezdit leda do Ostravy a na směr Drážďany... A Elephanty - pokud si dobře vybavuju - nemají pro trakční systém uzpůsobení... to je zase ilustrace jako stehno...
turista-
Re: Pendolino a CE?
Není důvod proč by tu nemohl jezdit CityElefant. Stačí ho objednat dvousystémový (ostatně Vagonka Škoda už dodává 25 kV jednotky do Litvy).
Stejně tak Pendolino. O jeho nasazení na trase Plzeň-Praha-Ostrava se uvažuje, jelikož dosažitelná jizdní doba 4 hodiny 15 minut je konkurenceshopná dost, aby si lidi připlatili.
RIV01
Jednou věcí je železniční infrastruktura
Aby více cestujících využívalo železnici, musel by se na koleje dostat i někdo jiný než ČD. Nevím, zda-li staré koženky budou to pravé ořechché co přitáhne cestující zpět do vlaků. U ČD nevidím žádnou relnou snahu o obnovu vozů pro dálkovou dopravu .... vyjma občasných médiálních výkřiků tytu koupíme 100 ojetých vozů od DB apod.
turista-
Re: Jednou věcí je železniční infrastruktura
Loni rekonstruovaly ČD 30 starých vozů 1. třídy a právě běží zakázka na cca 100 vozů druhé třídy (tzv. koženek).
A nových vozů je taky dost (samozřejmě, jezdí hlavně na mezinárodních EC spojích, protože tam podle dohod jezdit musí).
A když už jsme v diskuzi o Plzni - ve směru Praha-Plzeň každý čtvrtý vlak (5:04, 9:04, 13:04, 17:04) pak pokračuje do Německa - a tyto vlaky mají vozy na úrovni.
pitoma kavarna
podporovat veřejnou dopravu
je dobrý směr. Lepší než nechat smrdět tisíce aut na Plzeň. Kdyby čas potřebný na cestu z Prahy do Plzně vlakem byl jen něco lehce přes hodinu, tak bych určitě volil vlak - vyjde to levněji než auto, můžete si číst, spát bo cokoliv.
Radegast V.
Další zcela nesmyslná svatba.
Takže dnes se postaví za desítky miliard kč trať s max. rychlostí 140km/hod, aby se za 10let mohla začít stavět trať s max. rychlostí 300km/hod. Inu tunel, jen aby spřízněné firmy měly vyděláno. Další věc je ta, že pokud bude stát jízdenka hnusným starým vlakem o polovinu víc než luxusním busem nikdo tím stejně jezdit nebude. (Hlavně že po většinu dne ty vlaky jezdí prázdné.) O "kvalitě" hlavního nádraží "evropského města kultury" netřeba se snad ani rozepisovat.
109e
Re: Další zcela nesmyslná svatba.
ZTrať na 140km/ h bude pochopitelně fungovat vedle VTR, jak jr to v celé západní evropě. Vlaky jezdí obsazené a vozy budou vyměňovny. Krok správným směrem.
Já, Claudius
Z Prahy do Plzně je 80 km.
Pojede se to hodinu a 20 minut, to je bratru šedesátka. Nevím jak vy, ale já bych do takové stavby neinvestoval.
joscer
Re: Z Prahy do Plzně je 80 km.
1. Plzeň hl.n - Praha hl.n. je celkem 114 kilometrů
2. Vlak něco ztratí než vyjede na volnou trať jak z Plžně tak než přijede na nádraží do Prahy a taky sem tam někde zastaví.
Tak a teď nám zkus tu průměrnou rychlost přepočítat se zahrnutím těchto podmínek.
Banned_User
Proč?
Proč zruší trat z Chrástu do Doubravky a nechají tu na Ejpovice? Lidi z Radnice a Chrástu budou dojíždět nejčastěji do Plzně a ne do Ejpovic. To nedává smysl jezdit takovou oklikou
DiskutujícíXY
Nejdelší český tunel
nechal vybudovak náš současný prezident V. Klaus.
Lumo
Tleskám
No jako obyvatel Plzně-Doubravky samozřejmě tleskám. Vlakem mezi hlavními nádražími Plzně a Prahy je to asi 1 hodina 45 minut, a proto se v podstatě časově vyplatí jezdit autobusem Student Agency, což je pohoda. Autobusy jezdí mezi plzeňským autobusovým nádražím v centru, se zastávkou v Doubravce, kde nastupuji, na Zličín.
Časově by to nový kus trati a tunely mohly opravdu změnit a přinejmenším přiblížit vlaky autobusům.
tarten
Re: Tleskám
Většině lidí nevyplatí, jen těm co bydlí v západní části Prahy. Nezapomínejte na jízdu metrem ze Zličína.
Využijeme váš kamion. Policisté kvůli naháněnému řidiči nařídili zatarasit silnici
Několik českých policejních hlídek se zapojilo do pronásledování řidiče, který v Německu odmítl...
Moje Plzeň to není, ale... Horváth o historickém tažení a proč u něj chyběl
Premium On byl Plzeň. Ještě loni patřil na plakáty. „Že už teď do Plzně nepatřím, neznamená, že bych...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let
Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...
Sedmá příčka mezi národy. Jak české kluby připisovaly body do koeficientu
Plzeň jako nejhůře třiadvacátý nejlepší klub letošního ročníku evropských pohárů. Česko jako sedmá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na kouř upozornily děti, úprk z hořícího autobusu zvládly bravurně, líčí učitelka
Premium Václava Kopecká, Alena Vodičková a Michaela Kubátová, učitelky a asistentka pedagoga Základní školy...
Za střet tramvají kvůli skřípnuté ruce může řidič zadního vozu, řekla inspekce
Za loňskou srážku dvou tramvají na Karlovarské třídě v Plzni, při které se lehce zranilo téměř 30...
Železná Ruda a Rozvadov omezí investiční akce, přijdou o miliony z hazardu
Obce, které mají na svém území kasina nebo herny, si už nebudou moci dovolit to, co dřív. Od...
Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře
Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...
Celníci a policisté získali na přivaděči u Vysoké místo na kontroly aut
Při prodlužování dálničního přivaděče od Vysoké k Přešticím vybudovali stavbaři u sjezdu na Dnešice...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč