Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Americké třídy v centru Plzně mohou zmizet auta, rozhodnou o tom volby

Má být na Americké třídě zachován současný provoz, nebo má zůstat bez aut? To je jedna z otázek, na kterou přinesou odpověď komunální volby v Plzni. Nové strany Věci veřejné i TOP 09 mají v programu zklidnění ulice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrfree

Doprava v plzni stojí za pendrek!!!

MIluji plán y politiuků a expertů na dopravu, kdy chtějí uklidnit dopravu v centru, ano je to cesta jak umrtvit centrum, již dnes je o vikendu centrum duchů a většina krámů ani nemá otevřeno. Doprava jako taková je v Plzni na prd, od špatně nastavených semaforů po demagogické snížení pruhů na Klatovské, neexistuje koncepce, jak se dostat z jednoho místa na druhé, jen se tvoří rádoby oblíbení kroky "vytěsnění dopravy" , ale že v centru nelze parkovat, že tady firmy přestávají působit nikoho nezajímá. Centrum měst vždy žilo, že trendy jsou dnes jiné je fajn, ale kde není život, nejsou ani lidé. Připomenu politikům most u čističky , který je v provizoriu až nějaký rok a stále se nic neděje, lidé potřebují jezdit, tak jkýkoli zákaz neprospěje. CHtělo by to , aby si radní, co mohou parkovat na hlídaném pakovišti na náměstí před radnicí zkusili nekdy v centru zařídit jako občan a ne jako papaláš! Dejte dohromady koncepci jak zefektivnit průjezd městem a pitomosti, co se libi.

0/0
3.10.2010 18:59

Tutuš

????

Tak nějak nechápu proč se teda za bůhvíkolik miliard rekonstruovala a dělal se tam ten kruhák....

0/0
30.9.2010 13:34

davidoff.s

Je to k ničemu

Auta budou blokovat postranní uličky, které jsou už tak zacpané a není kde projet a zaparkovat. Je to jediná spojnice mezi Klatovskou a Slovanskou. Když chce jet člověk jinudy (přes Belánku nebo kolem Prazdroje, tak ho mezitím chytne asi tak dvacet semaforů. Pokud chtějí omezit pohyb aut v centru města, tak mají dát MHD zadarmo a né ho každý rok zdražovat...

0/0
30.9.2010 13:18

mystic06

Re: Je to k ničemu

Jediná spojnice Klatovské a Slovanské? A co ta dvě miliardy stojící ulice U Trati včetně mostu Milenia? Právě kvůli odvedení dopravy z Americké se stavěla, jinak ta stavba neměla smysl. V centru nemají auta co dělat. Jako řidič často potřebuji tenhle úsek jezdit (z Mikulášského náměstí do Škroupovy ulice) a po Americké bych kvůli přecpanosti, chodcům vbíhajícím pod kola, atd. stejně nejel. A na náměstí a do přilehlých ulic by mělo smět jen MHD a zásobování.

0/0
30.9.2010 13:33

davidoff.s

Re: Je to k ničemu

Souhlasím, že by k tomu měli tyhle ulice sloužit, zejména most Milénia a spojnice od Belánky, ale když jede člověk z lochotína a potřebuje do Doudlevec, tak ho mezi hl.Poštou a Belánkou lapí asi 7 semaforů, kudy jedou všechny auta na Bory a cesta se tudy nebo přes most Milénia protáhle více než přes Americkou, kde je kruháč a nebrzdí to tam nějakej semafor nebo kolony aut...

0/0
30.9.2010 13:52

herbiraff

Re: Je to k ničemu

A od toho tu bude západní okruh, aby lidé, co jedou na Bory z Lochotína, tak jeli po okruhu. Řekl bych, že uklidnění Americké bych naplánoval až po dostavbě západního okruhu. Ted to nemá smysl. Lidi tu budou bloudit a bude ve všech ulicích kolem hrozně zacpáno. Chyba je dle mého to, že nemají alespoň v cestě nahoru MHD vyhrazený pruh na Americké. Americká dřívě na to místo měla, ale úpravami se to zcela zazdilo.

0/0
30.9.2010 20:46

ununun

no nevim co za tim je

hm, a komu to prospěje? akorát se bude víc jezdit menšíma uličkama, auta celkově najezdí víc kilometrů přes okliky, na kterých bude provoz ještě hustější. a to vše pro slabých 200 metrů, kde stejně chodníky mají takovou kapacitu, že za normálních podmínek žádný davy chodců nehrozí. kdyby aspoň byla nějaká rozumná možnost, jak se dostat autem ze spodní části Americký ulice na Tylovu nebo Husovu, tak je to celkem fuk.

0/0
30.9.2010 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.