- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
aby se zkrátil cestovní čas, musí se zvýšit rychlost. a aby se zvýšila rychlost, musí se trať narovnat a zvětšit poloměr oblouků, samotná modernizace nestačí. na současné trati mezi prahou a berounem prostě 160 nepojedete.a kdo jí zná, dobře ví, že tam mnoho volného prostoru není
Rychlík jede 1:48 hod. a to jsou všechny ještě zastávkové (Rokycany, Hořovice, Tdice, Beroun) a s časovou vatou kvůli rezervě na probíhající stavby, dříve se bez zastávek jezdilo něco málo přes 1:30 hod. Pokud tedy rychlík pojede za 72 minut tak oproti původním jízdním dobám se ušetří 20 minut a oproti současným 36 minut. Mimo to tunel pod Chlumeme do 3 let nebude, ještě se tam nekoplo a tak rychle se nepostaví ani omylem.
Jinak srovnávat jízdní dobu osobáku s rychlíkem snad může jenom populista
Znamená to, že se něco udělá i se strašlivě zanedbanou tratí Praha - Beroun? Bez toho by se totiž do tří let nejezdilo na Plzeň možná vůbec...
Do této doby se tam díky různým občanským spolkům a CHKO nic nenaprojektovalo. takže se dá předpokládat, že to tak bude i nadále.
Musim uznat, ze Barta me hodne prijemne prekvapil. Zadna politika, ciste manazersky pristup. Ale jeste to bude mit hodne tezky..