Diskuze

Bárta: Strategická je stavba železničního koridoru Plzeň-Praha

Ministr dopravy Vít Bárta v pátek v Plzni představil plány s železniční i silniční dopravou v Plzeňském kraji. Strategická je podle jeho slov stavba železničního koridoru mezi Plzní a Prahou. Do tří let prý bude jezdit vlak z Plzně do Prahy za 72 minut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

monthy70

25. 9. 2010 20:12
to jsou s prominutím kecy

aby se zkrátil cestovní čas, musí se zvýšit rychlost. a aby se zvýšila rychlost, musí se trať narovnat a zvětšit poloměr oblouků, samotná modernizace nestačí. na současné trati mezi prahou a berounem prostě 160 nepojedete.a kdo jí zná, dobře ví, že tam mnoho volného prostoru není

0 0
možnosti

Sopko

25. 9. 2010 8:27
Cesta se tak zkrátí zhruba o 50 minut ???

Rychlík jede 1:48 hod. a to jsou všechny ještě zastávkové (Rokycany, Hořovice, Tdice, Beroun) a s časovou vatou kvůli rezervě na probíhající stavby, dříve se bez zastávek jezdilo něco málo přes 1:30 hod. Pokud tedy rychlík pojede za 72 minut tak oproti původním jízdním dobám se ušetří 20 minut a oproti současným 36 minut. Mimo to tunel pod Chlumeme do 3 let nebude, ještě se tam nekoplo a tak rychle se nepostaví ani omylem.

Jinak srovnávat jízdní dobu osobáku s rychlíkem snad může jenom populista

0 0
možnosti

tarten

24. 9. 2010 18:51
Trať 171

Znamená to, že se něco udělá i se strašlivě zanedbanou tratí Praha - Beroun? Bez toho by se totiž do tří let nejezdilo na Plzeň možná vůbec...

0 0
možnosti

bkv

24. 9. 2010 19:51
Re: Trať 171

Do této doby se tam díky různým občanským spolkům a CHKO nic nenaprojektovalo. takže se dá předpokládat, že to tak bude i nadále.

0 0
možnosti

joohanka

24. 9. 2010 18:10
Barta

Musim uznat, ze Barta me hodne prijemne prekvapil. Zadna politika, ciste manazersky pristup. Ale jeste to bude mit hodne tezky..

0 0
možnosti