Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bárta: Strategická je stavba železničního koridoru Plzeň-Praha

Ministr dopravy Vít Bárta v pátek v Plzni představil plány s železniční i silniční dopravou v Plzeňském kraji. Strategická je podle jeho slov stavba železničního koridoru mezi Plzní a Prahou. Do tří let prý bude jezdit vlak z Plzně do Prahy za 72 minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

monthy70

to jsou s prominutím kecy

aby se zkrátil cestovní čas, musí se zvýšit rychlost. a aby se zvýšila rychlost, musí se trať narovnat a zvětšit poloměr oblouků, samotná modernizace nestačí. na současné trati mezi prahou a berounem prostě 160 nepojedete.a kdo jí zná, dobře ví, že tam mnoho volného prostoru není

0/0
25.9.2010 20:12

Sopko

Cesta se tak zkrátí zhruba o 50 minut ???

Rychlík jede 1:48 hod. a to jsou všechny ještě zastávkové (Rokycany, Hořovice, Tdice, Beroun) a s časovou vatou kvůli rezervě na probíhající stavby, dříve se bez zastávek jezdilo něco málo přes 1:30 hod. Pokud tedy rychlík pojede za 72 minut tak oproti původním jízdním dobám se ušetří 20 minut a oproti současným 36 minut. Mimo to tunel pod Chlumeme do 3 let nebude, ještě se tam nekoplo a tak rychle se nepostaví ani omylem.

Jinak srovnávat jízdní dobu osobáku s rychlíkem snad může jenom populista

0/0
25.9.2010 8:27

tarten

Trať 171

Znamená to, že se něco udělá i se strašlivě zanedbanou tratí Praha - Beroun? Bez toho by se totiž do tří let nejezdilo na Plzeň možná vůbec...

0/0
24.9.2010 18:51

bkv

Re: Trať 171

Do této doby se tam díky různým občanským spolkům a CHKO nic nenaprojektovalo. takže se dá předpokládat, že to tak bude i nadále.

0/0
24.9.2010 19:51

joohanka

Barta

Musim uznat, ze Barta me hodne prijemne prekvapil. Zadna politika, ciste manazersky pristup. Ale jeste to bude mit hodne tezky..

0/0
24.9.2010 18:10

tarten

Re: Barta

Musím říct, že mě zpočátku Bárta vyděsil nepromyšlenými, nekompetentními a dopravně i ekonomicky naprosto šílenými kroky. Ale jestli to byla doopravdy bouda na stavební firmy, tak to beru.

0/0
24.9.2010 18:52

jahoda22

Re: Barta

R^R^R^

0/0
25.9.2010 11:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.