- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nadstandardní zážitek:
úterý 7. 9. 2010 v 7,15 hod. Sady Pětatřicátníků: přestupuji ze čtyřky do jedničky, popobíhám, abych nezdržovala, ale času dost, dvě minuty (možná i tři) stojíme u dveří jedničky a čekáme, jestli si nás někdo všimne, kromě všech cestujících si nás nikdo nevšimne. Když projede i čtyřka od Divadla směrem na Lochotín, když konečně zmizí i zelená na Bory, konečně naskočí šipka do leva a "pan řidič" se může svézt, že zapomněl lidi na stanici, to neřeší. Tak hlavně, že na sebe tramvaje čekají na správné stanici, jak nám hlásí denně tramvajový rozhlas. Když se to tak vezme, tak vlastně tramvaj skutečně čekala, zapomněla jsem ale zjistit´na koho.
Tak to bývá vždycky - přece lidé, kteří jsou spokojeni, většinou nikam nepíšou ani nevolají... Pochval obecně bývá vždyky méně než stížností. Změny hodnotím pozitivně, je vidět že na nich tentokrát pracovali i odborníci na MHD a nejsou plánovány jen od stolu.
Optimalizace je celkem v pohodě, ale Viničtí mají 100 % pravdu v tom, že u CAN má na ně čekat vlídný přestup na trolejbus č. 18, protože CAN je uzel, kde takový přestup je nutné zajišťovat. Místo toho jezdí na Borská pole prázdný autobus č. 21, který při své trase neprojíždí žádným místem vhodným pro přestup. Zbytečné celodenní kilometry tohoto autobusu, místo toho mohli posílit 18 z CAN.
trolejbus č.15 ten se opravdu povedl-myšleno bez ironie